سریال هسل

سریال هسل سریال ترکی ملک

سریال هسل

سریال هسل سریال ترکی ملک

سریال هسل

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شخصیت های شرور فیلم های و سریال ها همیشه از روی ظاهرشان در آن فیلم و سریال قضاوت میشوند اما جالب است بدانید بسیاری از این افراد برخلاف شخصیت های شروری که در فیلم ها دارند افراد آرام و مهربانی هستند . امروز میخواهیم شما را با شخصیت های شرور سینمای هالیوود بیشتر آشنا کنیم.شخصیت های شرور

برای طرفداران سینما و تلویزیون شخصیت های شرور داستان منفورترین افراد روی زمین هستند. آن ها شیطانی، بد ذات و بی رحم هستند و نقشه های شرورانه ای برای تسلط بر دنیا، از بین بردن بشریت و ربودن شخصیت های دوست داشتنی دارند. اما گاهی شخصیت هایی که ما آن ها را شرور می دانیم آن قدرها نیز اعمال غیرانسانی انجام نداده و در مورد آن ها دچار سوء تفاهم شده ایم. در واقع آن ها ذاتاً شرور نبوده و عمداً کارهای ناخوشایندی انجام نمی دهند بلکه یک مشکل یا گرفتاری باعث شده که آن ها دست به این اعمال مخرب بزنند. بدین ترتیب در مواردی مرز بین شرور و قربانی مبهم می شود و می توان آن ها را افرادی دانست که تنها مشکلشان این است که ایده ها و عقایدشان با بقیه افراد و هنجارهای جامعه همخوانی ندارد.
 
مهم تر از آن باید بدانیم که دنیایی که در فیلم ها، سریال ها و انیمیشن ها به تصویر کشیده می شود یک دنیای کاملاً ساختگی و غیرواقعی بوده و با دنیایی که در آن زندگی می کنیم تفاوت های بنیادین دارد. برای مثال شخصیت والتر وایت در سریال «بریکینگ بد» (Breaking Bad) را در نظر بگیرید که به خاطر غرور و تلاش برای ایستادن بر روی پای خود و تامین مخارج خانواده اش و بدون این که به دنبال رسیدن به قدرت و منفعت شخصی باشد به یک انسان شرور تبدیل می شود. بنابراین می توان ادعا کرد که کمتر کسی از طرفداران این سریال، والتر وایت را شخصیتی تماماً منفی و منفور می داند و بسیاری رفتارهای غیرانسانی او را توجیه پذیر می دانند. نمی توان با تماشای جلد یک کتاب در مورد محتویات آن قضاوت کرد، به همین ترتیب نیز شایسته نیست که بسیاری از شخصیت های منفی را از روی ظاهر آن ها و کارهایشان مورد قضاوت قرار داد.
  • هادی احمدی